dimecres, de juliol 25, 2007

Nou blog

Bé, avui començare el blog que fa un any vaig crear...

Primer vag pensar que el dedicaria a escriure temes relacionats amb la meva feina: la usabilitat i l'arquitectura, que molts em pregunteu sempre: " i eso que es lo que es", bé, em dedico a fer que la gent que navega per la web, trobi les coses que busca fàcilment, sense esforços, però ja en parlaré més endavant.

Finalment he decidit escriure sobre sobre mi, en general parlaré de les coses que m'agraden i que m'agradaria compartir amb vosaltres. La meva feina, que m'apasiona, el cine, la música....i una miqueta de tot....

Espero que us agradi i sino...ja ho notaré quan us faci preguntes....o quan algú digui: "l'Alícia a què es dedicava?....començo a tenir complexe de Chandler de "Friends":(

Salut!