divendres, d’agost 31, 2007

Noruega

Ja torno a ser aquí .... La sensació? una barreja entre massa curt i si realment he aprofitat al màxim les vacances.... Però bé, ja torno a estar sentada a l'oficina on tot és vermell, inclús el meu vestit, avui vinc coorporativa....

El viatge a Noruega va ser una PASSADA!

La primera parada va ser a Oslo, després que gairebé em quedés sense el meu sentit d'oide i a l'Aleix el portessin al "cuartelillo". Vem estar dues hores en autobus per arribar a Oslo, veient les casetes de fusta típiques, les banderes per tot arreu, i les alertes de "vigile con el reno", en comptes de " vigile con la vaca"....Funny!

Oslo és uan ciutat encantadora! Per mi, seria una ciutat ideal per viure, si no fos perque no tenen sol...és verda, molt! Neta, no hi ha molt tràfic, la gent es mou en bici...Inclus jo! tot i que al final acabi per terra...;) ( si, me la viag fotre!), però va ser culpa d'una dona que se'm va ficar pel mig!!! La gent és amable, neta, tranquila...

Dos dies després vem anar cap a Lofoten. A les 6 ens venia a buscar un taxi, a les 7 agafàvem avió, a les 10 llogàvem cotxe, a les 3 agafàvem barco...si només ens faltava bici aquell dia!!!
És difícil explicar com és Lofoten, s'ha de veure i viure. És com si fossis a la fi del món ( de fet ho erem9 vem estar per sobre del cercle polar àrtic, però no patiu, no feia ferd, el fred me'l vaig trobar a Tamariu!!! (FUCK!).
Si mires a la dreta, veus montanyes i si mires a l'esquerra veus aigua, però no són llacs com aquí, és mar....d'un color blau transparent...Hi han aranyes, grans, ben grans, que et miren a la cara dient....I gona kill you this night!!!!!
Si mires recte veus un paisatge d'aquells que hipnonitza. Jo desitjava capturar-ho tot amb la càmara, però em va ser impossible... ( potser ara pel aniversari em regalen la Reflex i hi podré tornar a fer millors fotos).

Vem viure a dues casetes, una a Henningnsvaer, més al nort i un altre a A. Les dues eren vermelles, de fusta, aguantades a les roques del mar amb uns pals de fusta....una passada! Sempre era de dia....anaves a dormir a les 12 de la nit i semblava que fossin les 8 del matí...però estàvem tan cansats, que tan era! Al principi patia per les aranyes...però com soc molt valenta....

Vem estar 8 dies descrubint les illes. Un dia vem inclus agafar un ferri i varem sortir de l'área de Lofoten. El que voliem era veure les balenes, no només menjar-les, però no va ser possible perque vem arribar tard.

En definitiva, uns dies increibles, una pau que envejo, un paissatge preciós, una gent encantadora, un menjar deliciós...

Vem tornar a Oslo, després de cues, estres, empentes...L'últim dia es va llevar plovent, i no va parar...fins que vem pujar a l'avió....deuria ser la manera típica de dir-nos Adeu.

Espero tornar-hi. Aquest cop a la part central, però més turística, tot i que crec que preciosa també.

Prometo fotos, tot i que encara he de fer la tria. Tenim unes 1500, enteneu que necessiti temps...

aleix ha dit...

Una passada, hi estic d'acord!
La pròxima vegada hi anem i ens movem per alla a vela...

I una calma..

no com aquí a la feina, allò és l'antitessis d'un dia de feina!

TXELL ha dit...

me encanta, quiero pruebas de todo lo que explicas...